Nejčastější problémy s Roombou - beep kódy

07.02.2010 16:03

 

Chyba 1. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje jedno pípnutí nebo hlasová zpráva začínající "Error 1". Pravděpodobná příčina je, že Roomba uvízla. To může nastat, když Roomba začíná na nerovném povrchu nebo se zasekla na překážce.

Řešení: Přeneste Roombu na jiné místo (rovný hladký povrch) a stiskněte CLEAN. Pokud se chyba vyskytla na rovném hladkém povrchu, zkuste následující postup:

·         Zkontrolujte obě boční kola

·         Zkuste ručně protočit obě kola, měly by se točit hladce a vykazovat stejný odpor

·         Zatlačte kola nahoru dolů a zkuste jimi zatřepat, zda zde neuvízlo smetí

·         Pokud máte stlačený vzduch, profoukněte štěrbiny mezi koly

·         Pokud problém stále přetrvává, kontaktujte zákaznickou podporu

 

Chyba 2. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následují dvě pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 2. Please remove and clean Roomba’s brushes“. Pravděpodobná příčina je, že se zasekly kartáče.

Řešení: Zkuste následující kroky.

·         Vyjměte oba hlavní kartáče, pusťte Roombu bez nich a poslouchejte motor. Pokud slyšíte bouchání a cvakání, kontaktujte zákaznický servis. Pokud motor běží hladce, znamená to, že hlavní modul je funkční a pravděpodobná příčina je v kartáčích.

·         Vyčistěte oba hlavní kartáče. Sejměte z nich žluté podložky a čepičku, odstraňte namotané vlasy.

Vraťte kartáče zpět do Roomby. Vyjměte sběrný koš a spusťte Roombu bez něj. Zkontrolujte, zda se kartáče točí. Pokud jsou stále zaseknuté, kontaktujte zákaznický servis.

 

 

Chyba 5. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje pět pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 5“. Pravděpodobná příčina je, že jedno nebo obě postranní kola váznou.

Řešení:

·         Zkontrolujte obě boční kola

·         Zkuste ručně protočit obě kola, měly by se točit hladce a vykazovat stejný odpor

·         Zatlačte kola nahoru dolů a zkuste jimi zatřepat, zda zde neuvízlo smetí

·         Pokud máte stlačený vzduch, profoukněte štěrbiny mezi koly

·         Pokud problém stále přetrvává, kontaktujte zákaznickou podporu

 

Chyba 6. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje šest pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 6“. To znamená, že Roomba má zanesené senzory proti pádu ze schodů a nemůže automaticky snímat podlahu. Situace může také nastat, pokud je Roomba spuštěna na nerovném povrchu nebo se zasekla na překážce. Problémy může způsobit i tmavá až černá podlaha. Pokud je tato chyba hlášena na světlém povrchu, jsou pravděpodobně zanesené senzory proti pádu ze schodů.

 

Řešení:

·         zkontrolujte senzory

·         vyčistěte senzory pomocí suchého hadříku

·         přeneste Roombu na jiné místo a spusťte znovu

 

 

 Chyba 7. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje sedm pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 7“. To znamená, že boční kolo je zaseknuté. Problém může nastat pokud Roomba vjela na nerovný povrch nebo uvázla na překážce.

Řešení: Přeneste Roombu do středu místnosti a spusťte znovu. Pokud problém přetrvává na rovné hladké ploše, zkuste následující kroky:

·         Zkontrolujte obě boční kola

·         Zkuste ručně protočit obě kola, měly by se točit hladce a vykazovat stejný odpor

·         Zatlačte kola nahoru dolů a zkuste jimi zatřepat, zda zde neuvízlo smetí

·         Pokud máte stlačený vzduch, profoukněte štěrbiny mezi koly

·         Pokud problém stále přetrvává, kontaktujte zákaznickou podporu

 

Chyba 8. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje osm pípnutí. Příčina – přední kolečko je zaseknuté.

Řešení: Zatlačte silou za přední kolečko a vytáhněte je ven. Odstraňte všechny nečistoty z prohlubně předního kolečka. Vyjměte malé kolečko a odstraňte namotané vlasy z osiček. Kolečko otřete a vraťte zpět.

                                            

Chyba 9. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje devět pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 9“. To znamená, že nárazník je zaseknutý. Problém může vzniknout, když pod nárazník vniknou nečistoty.

Řešení:

·         Zatlačte jemně z obou stran na nárazník, zda nejsou zaseknuté pružiny

·         Poklepejte na nárazník ze všech stran, aby mohly vypadnout případné nečistoty

·         Použijte stlačený vzduch do otvorů pod senzory proti pádu ze schodů                

·        

Chyba 10. Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje deset pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 10“. Problém je způsoben zaseknutím postranních kol. Řešení je stejné jako u chyby 1, 5 a  7.

 

Chyba 11.  Roomba zahlásí chybu dvěma tóny „Uh Oh“, poté následuje jedenáct pípnutí nebo hlasová zpráva „Error 11“. Problém může vzniknout, když je Roomba v extrémně velké místnosti a dlouho neregistruje žádnou překážku. Vymezte prostor pomocí virtuálních zdí. Pokud problém přetrvává, postupujte jako u chyby 9.     

 

Chyba 12. Stejné jako chyba 6.                          

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode